kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Astra arabama tüp taktırdım. İçim acıdı. LPG istemiyorum ama az yaksın istiyorum.





Hocam çocuk var o yüzden hb istemiyorum. Bu geniş geldi açıkçası.
Üstadım elentra çok geniştir ama bakın sizin için söylüyorum vereceğiniz para ufak para değil
O parayı hak etmiyor bu araba kasası çok kötü yani affınıza sığınarak söylüyorum bir süre sonra çöpe atmışız dersin parayı.
Allah korusun kasa yapsan o arabayı toplaman zor Canım yandığı için söylüyorum bunları size.
Kasası bildiğin gazete kağıdı.