süper makine hata çikarma olasiligi yok gibi bakimini yaptirdiktan sonra , zira lpg li honda civiclerede bakmanizi oneririm
Hocam Astra arabama tüp taktırdım. İçim acıdı. LPG istemiyorum ama az yaksın istiyorum.

Merhaba.
Yaklaşık 4 yıl hyunda kullandım çok seri çok kuvvetli araba lakin ufacık bir taş deysin yanından bisiklet geçerken dokunsun direk göçme oluyor kasası hiç iyi değil.
Şuan bmw 116i aldım benzinli beş para etmez aşırı derece yakıt harcıyor
En güzel araba her zaman söylerim GOLF bu paraları hak eden tek arabadır ! .
Hocam çocuk var o yüzden hb istemiyorum. Bu geniş geldi açıkçası.
Hocam.bu paraya cok daha iyi marka arabalar alirsiniz
Hocam piyasa uçuk, baktım da bu donanım ve km'de başka araba bulamadım.