Merhaba.
Yaklaşık 4 yıl hyunda kullandım çok seri çok kuvvetli araba lakin ufacık bir taş deysin yanından bisiklet geçerken dokunsun direk göçme oluyor kasası hiç iyi değil.
Şuan bmw 116i aldım benzinli beş para etmez aşırı derece yakıt harcıyor
En güzel araba her zaman söylerim GOLF bu paraları hak eden tek arabadır ! .