• 27-10-2019, 10:22:22
    #28
    Toyota bakın hocam
  • 27-10-2019, 10:26:17
    #29
    bu paraya BMW alırım
  • 27-10-2019, 11:06:52
    #30
    kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar piyasa çok uçuk. Kmsi düşük bu donanım araç bulmakta zorlanıyorum bu fiyat aralığında.
    O fiyata 2018 daha düşük KM'de Kia cerato alabilirsiniz hocam, konfor açısından çok daha kaliteli bir araç olduğunu düşünüyorum.
  • 27-10-2019, 11:29:27
    #31
    Kimseyi dinlemeyin, yok 2010 mercedes alırdım 2008 BMW alırdım gibi. Belli yaşa gelmiş arabalar mutlaka sorun açar. Elantralarda güzeldir, bakımlarını yaptırıp keyifle binersiniz. Garantisi de devam ediyordur. Şimdiden hayırlı olsun.
  • 27-10-2019, 11:49:19
    #32
    2015 1.6 Tam otomatik toyota corolla düşünebilirsin hocam fazlada yakmıyor öyle tavsiye ederim
  • 27-10-2019, 12:06:04
    #33
    Merhaba hocam, km model ve yakıt olarak bakıldığında alınabilir araç. Size alternatif bir araç daha önereyim Kia Cerato 1.6crd consept plus 2017model çok seri bir araçtır. Bagaj olarak da geniş. Elentradan daha az yakar. Donanım olarak da daha üstün. Son olarak Cerato kullanma imkanım oldu fakat Elentra kullanmadım. Elentra ile ilgili çok fazla inceleme izledim o yüzden kıyas yapıyorum.
  • 27-10-2019, 12:13:42
    #34
    Yaklaşık 3 ay önce ben de araç bakıyordum. Hyundai i20 yada i30 niyetim vardı. Çevremde 3 daha koy şunu al 5 daha koy bunu al diyenler o paraya daha iyileri var diyenler sebebiyle 2017 Ford Mondeo aldım. Aklınızda hangi araba varsa onu alın, Hyundai de güzel arabadır, üzmez.
  • 27-10-2019, 13:34:44
    #35
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu paraya BMW alırım
    Nasıl bir BMW hocam.



    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekci yorumlar yapalım adam 2017 bakıyor 2010 araba söylüyorsunuz. Sedan diyor golf diyorsunuz. Çocuklu adam golfu ne yapsın? Mantıklı araç jetta octavia olabilir
    Hay ağzına sağlık hocam.
  • 27-10-2019, 13:47:47
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.
    Yaklaşık 4 yıl hyunda kullandım çok seri çok kuvvetli araba lakin ufacık bir taş deysin yanından bisiklet geçerken dokunsun direk göçme oluyor kasası hiç iyi değil.
    Şuan bmw 116i aldım benzinli beş para etmez aşırı derece yakıt harcıyor

    En güzel araba her zaman söylerim GOLF bu paraları hak eden tek arabadır ! .
    Hyundai i20 kullanıcısıyım, daha dün bu aracı kaza yapmış şekilde gördüm trafikte. İşin garip tarafı göçme falan olmadan ön tampon düşmüş aşağıya, ulan dedim nasıl becerdi bunu acaba bilerek kendi mi çıkardı adam, göçük olmadan nasıl becerdi bunu dedim

    İşin özeti 2013 sonrasi hyundai araçlar mekanik olarak hiçbir sorun yaşatmazlar, düzenli olarak bakımlarını yaptırın gerisini düşünme. Ayrıca çok atik ve seri araçlar, motorları güçlü. Yakıt konusunda da üzmüyor.

    Tek kötü yanı araçlar sağlam değil, ben arada arabaya yaslanırken korkuyorum bir yerini göçertirim diye 😄