Yaklaşık 3 ay önce ben de araç bakıyordum. Hyundai i20 yada i30 niyetim vardı. Çevremde 3 daha koy şunu al 5 daha koy bunu al diyenler o paraya daha iyileri var diyenler sebebiyle 2017 Ford Mondeo aldım. Aklınızda hangi araba varsa onu alın, Hyundai de güzel arabadır, üzmez.