Kimseyi dinlemeyin, yok 2010 mercedes alırdım 2008 BMW alırdım gibi. Belli yaşa gelmiş arabalar mutlaka sorun açar. Elantralarda güzeldir, bakımlarını yaptırıp keyifle binersiniz. Garantisi de devam ediyordur. Şimdiden hayırlı olsun.