Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hyundai alırım şahsen.avrupa da Japon arabaları çok daha pahalı mesela Nissan vs çok tutuyor. Bence o segmentte en güzeli vw grubu araçları.Bugün kısmetse 1.4 2004 megane 2 155k da 1750 Euroya markete ise vs gitmek için alacağım bende. Niye 1.4 benzin dersen Avrupada dizele savaş açtılar desem yeridir.