hyundai alırım şahsen.avrupa da Japon arabaları çok daha pahalı mesela Nissan vs çok tutuyor. Bence o segmentte en güzeli vw grubu araçları.Bugün kısmetse 1.4 2004 megane 2 155k da 1750 Euro’ya markete ise vs gitmek için alacağım bende. Niye 1.4 benzin dersen Avrupa’da dizele savaş açtılar desem yeridir.