Satıcının maşallahı var. 3 yıllık arabada gördüğüm kadarıyla deforme yok hiç. Garaj aracı dediği doğru olabilir.
Arkadaşlar 1xx.xxx miktarı hyundai de görünce vazgeç demeye başlamışlar da, 2. el araç piyasasından haberleri yok sanırım.
Ki hyundai level atlaya atlaya iyi yol kat etti. i20, i30, Era ve Getz kullanan biri olarak ha fransız renault ha asyalı hyundai.
Hayırlı olsun.