kubilay_oral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar araba alacağım. Şu arabayı almayı düşünüyorum. Bu araba beni üzer mi?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...45916319/detay
hyundai bu kadar para etmez ya da bu arabaya o kadar para verilir mi diyenlere bakma sen hocam. piyasadan bi haber insan atar tutar.
aynı aracın 2016 model elite plus + sunroof olanına 1 sene 30.000 km kadar bindim. sürüşü çok tatlıdır yeri geldi iğne deliğinden makasa girmek zorunda kaldım ok gibi çıktı, yeri geldi kara çamura sapladım bana mısın demedi. her yönüyle piyasada bu paraya alabileceğin dizel otomatik kombinasyonunda en iyi araç budur. kronik arızası yok seni üzmez bakımını yaptır deponu doldur bin. polo olmuş 100 lira benzer doluluktaki c far meganlara 130-135 lira yazıyorlar. içine sindiyse tereddüt etmeden al hayırlı olsun.