SlhSag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2015 1.6 Tam otomatik toyota corolla düşünebilirsin hocam fazlada yakmıyor öyle tavsiye ederim
Dediğiniz araba benzinli bir de tüp taktırmalı o zamanda bagajı kullanamayacak. Çocuklu aile olduğu için bagaz kullanması gerekiyor.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...07830372/detay

bu modellere bakmanızı öneririm. ben aldım 2 ay önce çok seri ve gerçekten tasarruflu arabalar.
normal kullanımda şehir içi şuanda 5.6-5.7 yakıyorum. Bir araştırın derim piyasası da biraz yükselmiş. ben 107'ye almıştım. 115'ten aşağı yok ilanlarda ama pazarlıkla Elentranın fiyatına inersiniz.
Kaporta motor ve şanzıman olarak bana göre elentradan daha iyidir.