• 26-10-2019, 09:02:24
    #1
    Merhabalar, 2 3 yıldır TürkNet kullanıyorum, çok memnundum fakat son aylarda çok sık bağlantı kopması gibi durumlar yüzünden canım sıkıldı ve vodafone ile tahattüt anlaşması yaptım 2 yıl.
    Fakat kime sorsam pişman olursun hata yapmışsın diyor, kullananlar bu durumu ne diyor memnunlar mı?
  • 26-10-2019, 09:07:13
    #2
    Gold üye
    kullanma kardeş. 2 yıllık kontrat yaptım boşluğuma geldi çıkamıyorum. 16 mbpsydi eskiden 10-12 veriyolardı bazen 8. bu konu hakkında tüketici haklarına 4 tane başvuru yaptım 1 sene içerisinde. fakat hep kaybettim. birşekilde kazanıyorlar. 2 hafta önce vodafone netten çıkamıyorum madem hızı yükselteyim dedim 50 mbps yaptım paketi şimdide 25-30 geliyor. 50 mbps tamamen alırsın demelerine rağmen artık uğraşmıyorum. kontratımın bitmesini bekliyorum artık mecbur
  • 26-10-2019, 09:09:27
    #3
    hocam aldığınız pakete ve şehrinize göre değişir bu durum. ben İstanbul'da Vodafone net kullanıyorum gayet memnunum. fakat şu an konyada okumaktayım turk net kullanıyorum. büyük şehirler hariç turktelekom dışında diğer firmalar yetersiz kalıyor ilgilenmiyorlar kendi gözlemim.
  • 26-10-2019, 09:09:39
    #4
    HiLToN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullanma kardeş. 2 yıllık kontrat yaptım boşluğuma geldi çıkamıyorum. 16 mbpsydi eskiden 10-12 veriyolardı bazen 8. bu konu hakkında tüketici haklarına 4 tane başvuru yaptım 1 sene içerisinde. fakat hep kaybettim. birşekilde kazanıyorlar. 2 hafta önce vodafone netten çıkamıyorum madem hızı yükselteyim dedim 50 mbps yaptım paketi şimdide 25-30 geliyor. 50 mbps tamamen alırsın demelerine rağmen artık uğraşmıyorum. kontratımın bitmesini bekliyorum artık mecbur
    valla sözlü olarak sanırım tahattütü onayladım hocam ben de geri dönemem sanırım şu saatten sonra. Peki bağlantı kopması vs yaşıyor musunuz hiç
  • 26-10-2019, 09:11:31
    #5
    Gold üye
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla sözlü olarak sanırım tahattütü onayladım hocam ben de geri dönemem sanırım şu saatten sonra. Peki bağlantı kopması vs yaşıyor musunuz hiç
    aynen sözlü olarakda onayladıysan dönüşü yok bağlantı kopması olmuyor çok şükür o yönüyle iyi denebilir zaten sadece o yönü iyi
  • 26-10-2019, 09:20:16
    #6
    Sakın kullanma 400 tl verip anca kapattırdım
  • 26-10-2019, 09:20:32
    #7
    4 yıl önce üniversitede okurken öğrenci evimize bağlatmıştık. O zamanki durumu gayet iyiydi. 1 yıl hiçbir sorun olmadan kullandım. Bağlantı kopması asla olmuyor, taahhüt hızını alıyordum. (Yaşadığım yer Nevşehir'di)
  • 26-10-2019, 09:28:12
    #8
    Ben 6 aydır Vodafone Net kullanıyorum. İstanbul Beşiktaş bölgesindeyiz ve bugüne kadar kopma, kesinti yavaşlık gibi bir sorun yaşamadık. İşyeri paketi kullanıyorum, 4 ve 5 G modem var siyah renkli olandan, şükürler olsun ki Türk Telekom ve Kablonette yaşadığım sorunların hiçbirini yaşamadım.
  • 26-10-2019, 09:50:34
    #9
    türknetten daha güvenilir bende turknetten cıkmak ıstıyorum ama kapatmıyor evde olmadıgımda genellıkle 5 gun olmuyorum geldıgımde hızım dusmus oluyor arıza kaydı acıyorum 0,90 olan ınternet 1,5 saat sonra 1,5mb oluyor 4 saat sonra 4 mb oluyor takı ertesı gune kadar normal hızımı alamıyorum berbat bır fırma hem telefonuda tasımıs oldugumdan ozellıkle vermıyor telefonu anca turktelekom ıstedıgınde hattı vermek zorunda kalıyor ve abonelık bıtıyoır
    • YavuzTR
    YavuzTR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.