Merhabalar, 2 3 yıldır TürkNet kullanıyorum, çok memnundum fakat son aylarda çok sık bağlantı kopması gibi durumlar yüzünden canım sıkıldı ve vodafone ile tahattüt anlaşması yaptım 2 yıl.
Fakat kime sorsam pişman olursun hata yapmışsın diyor, kullananlar bu durumu ne diyor memnunlar mı?