hocam aldığınız pakete ve şehrinize göre değişir bu durum. ben İstanbul'da Vodafone net kullanıyorum gayet memnunum. fakat şu an konyada okumaktayım turk net kullanıyorum. büyük şehirler hariç turktelekom dışında diğer firmalar yetersiz kalıyor ilgilenmiyorlar kendi gözlemim.