kullanma kardeş. 2 yıllık kontrat yaptım boşluğuma geldi çıkamıyorum. 16 mbpsydi eskiden 10-12 veriyolardı bazen 8. bu konu hakkında tüketici haklarına 4 tane başvuru yaptım 1 sene içerisinde. fakat hep kaybettim. birşekilde kazanıyorlar. 2 hafta önce vodafone netten çıkamıyorum madem hızı yükselteyim dedim 50 mbps yaptım paketi şimdide 25-30 geliyor. 50 mbps tamamen alırsın demelerine rağmen artık uğraşmıyorum. kontratımın bitmesini bekliyorum artık mecbur