kullanma kardeş. 2 yıllık kontrat yaptım boşluğuma geldi çıkamıyorum. 16 mbpsydi eskiden 10-12 veriyolardı bazen 8. bu konu hakkında tüketici haklarına 4 tane başvuru yaptım 1 sene içerisinde. fakat hep kaybettim. birşekilde kazanıyorlar. 2 hafta önce vodafone netten çıkamıyorum madem hızı yükselteyim dedim 50 mbps yaptım paketi şimdide 25-30 geliyor. 50 mbps tamamen alırsın demelerine rağmen artık uğraşmıyorum. kontratımın bitmesini bekliyorum artık mecbur
valla sözlü olarak sanırım tahattütü onayladım hocam ben de geri dönemem sanırım şu saatten sonra. Peki bağlantı kopması vs yaşıyor musunuz hiç