Ben 6 aydır Vodafone Net kullanıyorum. İstanbul Beşiktaş bölgesindeyiz ve bugüne kadar kopma, kesinti yavaşlık gibi bir sorun yaşamadık. İşyeri paketi kullanıyorum, 4 ve 5 G modem var siyah renkli olandan, şükürler olsun ki Türk Telekom ve Kablonette yaşadığım sorunların hiçbirini yaşamadım.