Vodafone Net Kullananlar Memnun Mu?
20
●509
- 26-10-2019, 09:55:19Ah be kardeşim araştırsaydin Türknet'e geçerdin. Taahhüt yok bi kere. Hızım 48 mbps. Çok sık olmasa da İnternet kopabiliyor bazen ama Türkiye şartlarında kopmayan İnternet yok. Tek kötü yanı müşteri hizmetleri yok ama destek kaydı açınca çok geçmeden geri dönüş yapıyorlar.
- 26-10-2019, 10:04:56henüz kurulum yapılmadı hocam ama hat tahsis edildi diye mesaj geldi kullanım bilgilerini atışlar kurulumda kullanılacak diye. Halen geç değilse iptal etmeye deneyeceğimpacmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2019, 10:07:49Bundan 10 yıl evvel vadofone kullanıyordum 2-3 mbit internet hizine 56-60 lira arasında para ödüyordum ozamanlarda tabii buzaman ki kadar bilgili değildim, geçen yıl facebook da bir grupta biirisi paylaşim yapmiş 50 mbit sınırsız = 50 ₺ 100 mbit sınırsız = 60 ₺ yazmişlar dedim ************** az dalga geçeyim bunlarla dedim meğerse kampanya ciddiymişYavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) eve geldiler 1 günde kurup aktif ettiler şuan 100 mbit internet hızım var 60 ₺ ödüyorum aylık bu internet kotalarını felan kaldırıp fiyatlar yükselti ben aynı fiyattan devam ediyorum
- 26-10-2019, 10:08:24Yaklaşık 4 aydır kullanıyorum. Bağlantı veya hız problemi olmadı bugüne kadar, şeytan kulağına kurşun. Yaşadığınız il hatta semte göre bile değişebilir tabii bu durum. Hiçbir servis sağlayıcıya kefil olmam. İl : Yalova
- 26-10-2019, 10:12:14aboneliğin geçerli olması için taahhütname imzalamalısınız anladım kadarıylar ADSL hizmetinden faydalanıyorsunuz gelen mesaj Türktelekom tarafından portunuzu aktif hale getirildiğini belirtiyor. Telefonda ilk verdiğiniz onay ekibini gelip kurulum yapabilmesi için evraklar kurulum sırasında sizlere imzalatılır taahhütname ve sözleşme. Çağrı merkezi biraz sıkıntı çıkarabilir kurulum için gelen ekibi hiç bir şekilde kabul etmeyen kurulum yapılmayan ( verilmeyen hizmet ) işlem için sorumlu tutulamazlar. farklı bi durum olursa aldığınız bilgiyi aktarın ona göre yöntemini aktarımYavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2019, 10:15:06hocam şimdi müşteri temsilcisini aradım. Bayiye giderek iptal işlemini gerçekleştirebileceğimizi söyledi bir gidip deneyeceğim ama inşallah bir yolunu bulup borç çıkartmazlar çünkü sesli onayım mevcutpacmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2019, 10:21:09sesli onayınızın belirtiğim gibi imza atmadığın sürece yükmü olamaz . örnek olarak söyle aktarmaya çalışayım, kurulum yapıldı taahhütname ve kampanya sözleşmeniz imzalandı taahhüt süreniz 1 yıl ve siz bir yıl kullandınız, taahhüt yenileme zamanız geldi ve MHZ aradınız ve yeni kampanya için onay verdiniz 2 gün sonra abonelik iptali istediniz işte o zaman sizlere kampanya iptal bedeli yansıtılabilir 2. taahhütünüzde imzanıza gerek olmaz ama ilk taahhüt ve abonelikte mutlaka imza gerekliYavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) eve geldiler 1 günde kurup aktif ettiler şuan 100 mbit internet hızım var 60 ₺ ödüyorum aylık bu internet kotalarını felan kaldırıp fiyatlar yükselti ben aynı fiyattan devam ediyorum