• 26-10-2019, 09:52:39
    #10
    Pismanliktir. Taahudumun bitmesini bekliyorum...
  • 26-10-2019, 09:55:19
    #11
    Ah be kardeşim araştırsaydin Türknet'e geçerdin. Taahhüt yok bi kere. Hızım 48 mbps. Çok sık olmasa da İnternet kopabiliyor bazen ama Türkiye şartlarında kopmayan İnternet yok. Tek kötü yanı müşteri hizmetleri yok ama destek kaydı açınca çok geçmeden geri dönüş yapıyorlar.
  • 26-10-2019, 09:57:07
    #12
    kurulum yapılmadı ise abonelik geçerli değildir hocam iptal etirme sansınz bulunuyor. ortak alt yapıda ise bölgeni biraz daha şansı olursunuz. Kurulum sağlandı ise vodafone ekibi mi yaptı kurulumu farklı bir ekip mi geldi?
  • 26-10-2019, 10:04:56
    #13
    pacmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kurulum yapılmadı ise abonelik geçerli değildir hocam iptal etirme sansınz bulunuyor. ortak alt yapıda ise bölgeni biraz daha şansı olursunuz. Kurulum sağlandı ise vodafone ekibi mi yaptı kurulumu farklı bir ekip mi geldi?
    henüz kurulum yapılmadı hocam ama hat tahsis edildi diye mesaj geldi kullanım bilgilerini atışlar kurulumda kullanılacak diye. Halen geç değilse iptal etmeye deneyeceğim
  • 26-10-2019, 10:07:49
    #14
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, 2 3 yıldır TürkNet kullanıyorum, çok memnundum fakat son aylarda çok sık bağlantı kopması gibi durumlar yüzünden canım sıkıldı ve vodafone ile tahattüt anlaşması yaptım 2 yıl.
    Fakat kime sorsam pişman olursun hata yapmışsın diyor, kullananlar bu durumu ne diyor memnunlar mı?
    Bundan 10 yıl evvel vadofone kullanıyordum 2-3 mbit internet hizine 56-60 lira arasında para ödüyordum ozamanlarda tabii buzaman ki kadar bilgili değildim, geçen yıl facebook da bir grupta biirisi paylaşim yapmiş 50 mbit sınırsız = 50 ₺ 100 mbit sınırsız = 60 ₺ yazmişlar dedim ************** az dalga geçeyim bunlarla dedim meğerse kampanya ciddiymiş ) eve geldiler 1 günde kurup aktif ettiler şuan 100 mbit internet hızım var 60 ₺ ödüyorum aylık bu internet kotalarını felan kaldırıp fiyatlar yükselti ben aynı fiyattan devam ediyorum
  • 26-10-2019, 10:08:24
    #15
    Yaklaşık 4 aydır kullanıyorum. Bağlantı veya hız problemi olmadı bugüne kadar, şeytan kulağına kurşun. Yaşadığınız il hatta semte göre bile değişebilir tabii bu durum. Hiçbir servis sağlayıcıya kefil olmam. İl : Yalova
  • 26-10-2019, 10:12:14
    #16
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    henüz kurulum yapılmadı hocam ama hat tahsis edildi diye mesaj geldi kullanım bilgilerini atışlar kurulumda kullanılacak diye. Halen geç değilse iptal etmeye deneyeceğim
    aboneliğin geçerli olması için taahhütname imzalamalısınız anladım kadarıylar ADSL hizmetinden faydalanıyorsunuz gelen mesaj Türktelekom tarafından portunuzu aktif hale getirildiğini belirtiyor. Telefonda ilk verdiğiniz onay ekibini gelip kurulum yapabilmesi için evraklar kurulum sırasında sizlere imzalatılır taahhütname ve sözleşme. Çağrı merkezi biraz sıkıntı çıkarabilir kurulum için gelen ekibi hiç bir şekilde kabul etmeyen kurulum yapılmayan ( verilmeyen hizmet ) işlem için sorumlu tutulamazlar. farklı bi durum olursa aldığınız bilgiyi aktarın ona göre yöntemini aktarım
  • 26-10-2019, 10:15:06
    #17
    pacmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aboneliğin geçerli olması için taahhütname imzalamalısınız anladım kadarıylar ADSL hizmetinden faydalanıyorsunuz gelen mesaj Türktelekom tarafından portunuzu aktif hale getirildiğini belirtiyor. Telefonda ilk verdiğiniz onay ekibini gelip kurulum yapabilmesi için evraklar kurulum sırasında sizlere imzalatılır taahhütname ve sözleşme. Çağrı merkezi biraz sıkıntı çıkarabilir kurulum için gelen ekibi hiç bir şekilde kabul etmeyen kurulum yapılmayan ( verilmeyen hizmet ) işlem için sorumlu tutulamazlar. farklı bi durum olursa aldığınız bilgiyi aktarın ona göre yöntemini aktarım
    hocam şimdi müşteri temsilcisini aradım. Bayiye giderek iptal işlemini gerçekleştirebileceğimizi söyledi bir gidip deneyeceğim ama inşallah bir yolunu bulup borç çıkartmazlar çünkü sesli onayım mevcut
  • 26-10-2019, 10:21:09
    #18
    YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şimdi müşteri temsilcisini aradım. Bayiye giderek iptal işlemini gerçekleştirebileceğimizi söyledi bir gidip deneyeceğim ama inşallah bir yolunu bulup borç çıkartmazlar çünkü sesli onayım mevcut
    sesli onayınızın belirtiğim gibi imza atmadığın sürece yükmü olamaz . örnek olarak söyle aktarmaya çalışayım, kurulum yapıldı taahhütname ve kampanya sözleşmeniz imzalandı taahhüt süreniz 1 yıl ve siz bir yıl kullandınız, taahhüt yenileme zamanız geldi ve MHZ aradınız ve yeni kampanya için onay verdiniz 2 gün sonra abonelik iptali istediniz işte o zaman sizlere kampanya iptal bedeli yansıtılabilir 2. taahhütünüzde imzanıza gerek olmaz ama ilk taahhüt ve abonelikte mutlaka imza gerekli