YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şimdi müşteri temsilcisini aradım. Bayiye giderek iptal işlemini gerçekleştirebileceğimizi söyledi bir gidip deneyeceğim ama inşallah bir yolunu bulup borç çıkartmazlar çünkü sesli onayım mevcut
sesli onayınızın belirtiğim gibi imza atmadığın sürece yükmü olamaz . örnek olarak söyle aktarmaya çalışayım, kurulum yapıldı taahhütname ve kampanya sözleşmeniz imzalandı taahhüt süreniz 1 yıl ve siz bir yıl kullandınız, taahhüt yenileme zamanız geldi ve MHZ aradınız ve yeni kampanya için onay verdiniz 2 gün sonra abonelik iptali istediniz işte o zaman sizlere kampanya iptal bedeli yansıtılabilir 2. taahhütünüzde imzanıza gerek olmaz ama ilk taahhüt ve abonelikte mutlaka imza gerekli