pacmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aboneliğin geçerli olması için taahhütname imzalamalısınız anladım kadarıylar ADSL hizmetinden faydalanıyorsunuz gelen mesaj Türktelekom tarafından portunuzu aktif hale getirildiğini belirtiyor. Telefonda ilk verdiğiniz onay ekibini gelip kurulum yapabilmesi için evraklar kurulum sırasında sizlere imzalatılır taahhütname ve sözleşme. Çağrı merkezi biraz sıkıntı çıkarabilir kurulum için gelen ekibi hiç bir şekilde kabul etmeyen kurulum yapılmayan ( verilmeyen hizmet ) işlem için sorumlu tutulamazlar. farklı bi durum olursa aldığınız bilgiyi aktarın ona göre yöntemini aktarım
hocam şimdi müşteri temsilcisini aradım. Bayiye giderek iptal işlemini gerçekleştirebileceğimizi söyledi bir gidip deneyeceğim ama inşallah bir yolunu bulup borç çıkartmazlar çünkü sesli onayım mevcut