Merhabalar, 2 3 yıldır TürkNet kullanıyorum, çok memnundum fakat son aylarda çok sık bağlantı kopması gibi durumlar yüzünden canım sıkıldı ve vodafone ile tahattüt anlaşması yaptım 2 yıl.
Fakat kime sorsam pişman olursun hata yapmışsın diyor, kullananlar bu durumu ne diyor memnunlar mı?
Bundan 10 yıl evvel vadofone kullanıyordum 2-3 mbit internet hizine 56-60 lira arasında para ödüyordum ozamanlarda tabii buzaman ki kadar bilgili değildim, geçen yıl facebook da bir grupta biirisi paylaşim yapmiş 50 mbit sınırsız = 50 ₺ 100 mbit sınırsız = 60 ₺ yazmişlar dedim ************** az dalga geçeyim bunlarla dedim meğerse kampanya ciddiymiş

) eve geldiler 1 günde kurup aktif ettiler şuan 100 mbit internet hızım var 60 ₺ ödüyorum aylık bu internet kotalarını felan kaldırıp fiyatlar yükselti ben aynı fiyattan devam ediyorum