YavuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
henüz kurulum yapılmadı hocam ama hat tahsis edildi diye mesaj geldi kullanım bilgilerini atışlar kurulumda kullanılacak diye. Halen geç değilse iptal etmeye deneyeceğim
aboneliğin geçerli olması için taahhütname imzalamalısınız anladım kadarıylar ADSL hizmetinden faydalanıyorsunuz gelen mesaj Türktelekom tarafından portunuzu aktif hale getirildiğini belirtiyor. Telefonda ilk verdiğiniz onay ekibini gelip kurulum yapabilmesi için evraklar kurulum sırasında sizlere imzalatılır taahhütname ve sözleşme. Çağrı merkezi biraz sıkıntı çıkarabilir kurulum için gelen ekibi hiç bir şekilde kabul etmeyen kurulum yapılmayan ( verilmeyen hizmet ) işlem için sorumlu tutulamazlar. farklı bi durum olursa aldığınız bilgiyi aktarın ona göre yöntemini aktarım