4 yıl önce üniversitede okurken öğrenci evimize bağlatmıştık. O zamanki durumu gayet iyiydi. 1 yıl hiçbir sorun olmadan kullandım. Bağlantı kopması asla olmuyor, taahhüt hızını alıyordum. (Yaşadığım yer Nevşehir'di)