• 16-08-2019, 17:43:17
    #46
    Breakupsong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam son yazdığınız metafor mu gerçek mi anlamadım ??

    Gerçek tabiki'de.
  • 16-08-2019, 18:52:12
    #47
    Babamı YKB atm'sine kart borcumu ödetmeye göndermiştim, baktım borç düşmemiş. Müşteri hizmetlerini aradım kart no 1 sayı yanlış girilmiş şubeye yönlendirdi. Şubeye gidip dilekçe verdim, karşı taraf eğer kabul ederse para bana iade edilecekti. Müşteriye ulaşmışlar ve kabul etmiş, 4-5 gün içinde iade geldi.
  • 22-08-2019, 01:19:46
    #48
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl aldığını anlatırsanız konuya faydanız olur. Çatur çutur demekle olmuyor maalesef
    Avukat aldı nasıl aldığının detayını bilmiyorum alındığını biliyorum. Hasta olunduğunda doktor hastayı iyileştirir ve nasıl bir tedavi, ameliyat uygulandığı genelde vatandaşça bilinmez. Hastaya sen iyileşemezsin demek ne kadar yanlış ise hukuki bir sorun hakkında işin ehli bir avukata git demek yerine olmaz o iş demek de yanlıştır. Sen dışardan bir göz olarak hastanın iyileştiğini görürsün detay bilmezsin, aynı şekilde hukuki bir sorunu çözülen bir kişiyi görürsün ve çözüm olduğunu bilirsin. Ben de böyle bir çözüm olduğunu biliyorum sadece, ve çözüm avukattan geçiyor.
  • 22-08-2019, 08:52:11
    #49
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALICI isim tutmaz ise zaten para iade gelir muhtemel p tesi düşer öğlen gibi
    havale yapılınca isim soyisim istenmiyor o yüzden sanırım.
  • 09-09-2019, 22:25:16
    #50
    Savci takipsizlik verdi.İtiraz ettim.7k para ile adam ortada yok ama takipsizlik veriyor ! Bu ne is anlamadim.Bağri adam kimdir nedir bunu bir sorsaydin bankaya.Avukat desen avukat degil,adama ben akil veriyorum sunu yapabiliriz diye.Takipsizlige itiraz ettim beklemedeyim.



    Kiwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam oncelikle gecmis olsun, o parayi unutun demiyorum ama eger 7 bin tl ise rakam ve karsi taraf vermezse o parayi mahkeme disinda alamazsiniz. Bu tur mahkemelerde hemen sonuclanmadigi gibi, hem karsi kisiye hemde onun bankasina karsi avukat tutmaniz gerekecek. Buda sanirim 7k ucret icin degmeyecek birsey.
    Yapmaniz gereken tek sey, dua edip adamin bunu kabul edip, kendi elleri ile iade etmesi olacak.
    Bazi arkadaslar banka bloke koyuyor vs diyip atip tutuyor. Tedbir amacli bloke islemleri kurumlar tarafinca yapilir buda = mahkeme yolu ile olur.

    Esim bir bankanin muduru, sikca karsilasiyor bu tarz durumlarla.
    Bilginize.
    Aynen öyle bloke koymadılar.Mahkeme kararı lagzim.
  • 09-09-2019, 22:40:43
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Breakupsong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savci takipsizlik verdi.İtiraz ettim.7k para ile adam ortada yok ama takipsizlik veriyor ! Bu ne is anlamadim.Bağri adam kimdir nedir bunu bir sorsaydin bankaya.Avukat desen avukat degil,adama ben akil veriyorum sunu yapabiliriz diye.Takipsizlige itiraz ettim beklemedeyim.





    Aynen öyle bloke koymadılar.Mahkeme kararı lagzim.
    EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun burası Türkiye. Soğuk bir su için. Adamın Allah korkusu varsa sana ulaşır geri verir. Yoksa yapacak bir şey yok.

    Yukarıdaki gibi yazmıştım size dediğim çıkmış. Geçmiş olsun.
  • 09-09-2019, 23:03:53
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Breakupsong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savci takipsizlik verdi.İtiraz ettim.7k para ile adam ortada yok ama takipsizlik veriyor ! Bu ne is anlamadim.Bağri adam kimdir nedir bunu bir sorsaydin bankaya.Avukat desen avukat degil,adama ben akil veriyorum sunu yapabiliriz diye.Takipsizlige itiraz ettim beklemedeyim.





    Aynen öyle bloke koymadılar.Mahkeme kararı lagzim.
    Takma kafana, haramin vicdan muasebesi yuksektir.
    Tek onerim 10 tl at hesabina o kisinin aciklamayada vicdanin varsa geri gonder ihtiyacim var yaz. Bi 10 tl daha at telefon numarani yaz.
  • 09-09-2019, 23:50:44
    #53
    EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıdaki gibi yazmıştım size dediğim çıkmış. Geçmiş olsun.
    Henüz bitmiş değil ama dediğiniz doğrudur burası Türkiye.

    Kiwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takma kafana, haramin vicdan muasebesi yuksektir.
    Tek onerim 10 tl at hesabina o kisinin aciklamayada vicdanin varsa geri gonder ihtiyacim var yaz. Bi 10 tl daha at telefon numarani yaz.
    İlk günden beri aklımda ama sonra karıştırmayayım dedim.Belki sıkıntı çıkabilir diye.
  • 10-09-2019, 02:17:22
    #54
    1 ayda çabuk sonuçlanmış. Geçmiş olsun üzüldüm sizin adınıza. Acaba adam fark etmedi mi parayı ? yaşlı, hasta vs ise hesaplarını kontrol etmiyordur belki. Sonuç olarak banka ulaşamadı demi kişiye ?