Savci takipsizlik verdi.İtiraz ettim.7k para ile adam ortada yok ama takipsizlik veriyor ! Bu ne is anlamadim.Bağri adam kimdir nedir bunu bir sorsaydin bankaya.Avukat desen avukat degil,adama ben akil veriyorum sunu yapabiliriz diye.Takipsizlige itiraz ettim beklemedeyim.
Aynen öyle bloke koymadılar.Mahkeme kararı lagzim.
Takma kafana, haramin vicdan muasebesi yuksektir.
Tek onerim 10 tl at hesabina o kisinin aciklamayada vicdanin varsa geri gonder ihtiyacim var yaz. Bi 10 tl daha at telefon numarani yaz.