Nasıl aldığını anlatırsanız konuya faydanız olur. Çatur çutur demekle olmuyor maalesef
Avukat aldı nasıl aldığının detayını bilmiyorum alındığını biliyorum. Hasta olunduğunda doktor hastayı iyileştirir ve nasıl bir tedavi, ameliyat uygulandığı genelde vatandaşça bilinmez. Hastaya sen iyileşemezsin demek ne kadar yanlış ise hukuki bir sorun hakkında işin ehli bir avukata git demek yerine olmaz o iş demek de yanlıştır. Sen dışardan bir göz olarak hastanın iyileştiğini görürsün detay bilmezsin, aynı şekilde hukuki bir sorunu çözülen bir kişiyi görürsün ve çözüm olduğunu bilirsin. Ben de böyle bir çözüm olduğunu biliyorum sadece, ve çözüm avukattan geçiyor.