Breakupsong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savci takipsizlik verdi.İtiraz ettim.7k para ile adam ortada yok ama takipsizlik veriyor ! Bu ne is anlamadim.Bağri adam kimdir nedir bunu bir sorsaydin bankaya.Avukat desen avukat degil,adama ben akil veriyorum sunu yapabiliriz diye.Takipsizlige itiraz ettim beklemedeyim.





Aynen öyle bloke koymadılar.Mahkeme kararı lagzim.
EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun burası Türkiye. Soğuk bir su için. Adamın Allah korkusu varsa sana ulaşır geri verir. Yoksa yapacak bir şey yok.

Yukarıdaki gibi yazmıştım size dediğim çıkmış. Geçmiş olsun.