Yukarıdaki gibi yazmıştım size dediğim çıkmış. Geçmiş olsun.
Henüz bitmiş değil ama dediğiniz doğrudur burası Türkiye.
Takma kafana, haramin vicdan muasebesi yuksektir.
Tek onerim 10 tl at hesabina o kisinin aciklamayada vicdanin varsa geri gonder ihtiyacim var yaz. Bi 10 tl daha at telefon numarani yaz.
İlk günden beri aklımda ama sonra karıştırmayayım dedim.Belki sıkıntı çıkabilir diye.