Babamı YKB atm'sine kart borcumu ödetmeye göndermiştim, baktım borç düşmemiş. Müşteri hizmetlerini aradım kart no 1 sayı yanlış girilmiş şubeye yönlendirdi. Şubeye gidip dilekçe verdim, karşı taraf eğer kabul ederse para bana iade edilecekti. Müşteriye ulaşmışlar ve kabul etmiş, 4-5 gün içinde iade geldi.