1 ayda çabuk sonuçlanmış. Geçmiş olsun üzüldüm sizin adınıza. Acaba adam fark etmedi mi parayı ? yaşlı, hasta vs ise hesaplarını kontrol etmiyordur belki. Sonuç olarak banka ulaşamadı demi kişiye ?
Adam telefonunu açmıyor diye banka ulaşamıyor.Banka hesabını kullanmasa bile gunde en az 3 kez banka tarafından arandığını fark eder herhalde.
Iyi niyet göremiyorum.Bundan da sonuç çıkmassa mecbur dava yoluna gideceğim.