Breakupsong adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam telefonunu açmıyor diye banka ulaşamıyor.Banka hesabını kullanmasa bile gunde en az 3 kez banka tarafından arandığını fark eder herhalde.

Iyi niyet göremiyorum.Bundan da sonuç çıkmassa mecbur dava yoluna gideceğim.
Paraya dokunulmuş mu? Banka bilgi verdi mi bu konuda?