Geçen sene arkadaşın babası ev arkadaşıma parayı gönderirken yanlışlık yaptı ve 500tl başkasına gitti o kişiye banka aracılığıyla ulaşıldı fakat adam ödemeyi yapmadı.Bankada bir şey yapamayacaklarını belirtti