Harman1995 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen sene arkadaşın babası ev arkadaşıma parayı gönderirken yanlışlık yaptı ve 500tl başkasına gitti o kişiye banka aracılığıyla ulaşıldı fakat adam ödemeyi yapmadı.Bankada bir şey yapamayacaklarını belirtti
Faizi ile alma hakkı var.Bu gidişle benim de olacak.