• 15-08-2019, 16:54:27
    #19
    Kurumsal PLUS
    Aynı olayı yaşadım İşbankasıyla banka hiçbir şekilde olaya karışmıyor, sebebsiz zenginleşme davası açtık 1.5 yıldır sonuçlanmadı.
  • 15-08-2019, 16:55:04
    #20
    Üyeliği durduruldu
    iban numarasını vs girince size ekrana çıkan bilgilere onay veriyorsunuz suç duyurusunda bulunamazsınız. fakat arkadaşların dedigi gibi bankayı arayıp iptal ettirme hakkına sahipsiniz tabi bunun işlem saati nedir bilmiyorum.
  • 15-08-2019, 16:55:46
    #21
    PBacklink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki. Umarım anlayışlı olur karşı taraf ve sorununuz çözülür ama bankadan dönüş almadan müşteriye ulaşmaya vs kalkmayin bence zira sıkıntılı birisiyse numaraniyi nasıl temin ettiğiniz vs birçok konuda başınız agriyabilir.
    7K para gönderdim çeşitli bağlantılar da var yine de bankanın işine karşmak istemiyorum.Dağ başı değil burası.



    icinekapanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iban numarasını vs girince size ekrana çıkan bilgilere onay veriyorsunuz suç duyurusunda bulunamazsınız. fakat arkadaşların dedigi gibi bankayı arayıp iptal ettirme hakkına sahipsiniz tabi bunun işlem saati nedir bilmiyorum.
    Ekrana isim gelmedi.Bankaya da dava açılır.Ama dağ tavşan hikayesine döner.
  • 15-08-2019, 17:01:11
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun burası Türkiye. Soğuk bir su için. Adamın Allah korkusu varsa sana ulaşır geri verir. Yoksa yapacak bir şey yok.
  • 15-08-2019, 17:01:19
    #23
    Aynı hesaba 1 tl para gönderin açıklamaya "beni ara 05......" şeklinde Belki helal süt emmiş birisidir arar.
  • 15-08-2019, 17:01:37
    #24
    Panacea Worldwide adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle söylüyorum, ismi gibi olan bu arkadaşın söylediği şeyleri yapmayın. Yani mesajlarını okurken "nasıl bir mantık" demeye başladım artık.

    Kendi paranızı geri almak için para teklif etmeniz, sizin yasal olarak o parayı alabilitenizi sıfırlar. Adamla anlaşırsınız, yatırmaz paranızın bir kısmını. Savcılığa gidersiniz, yaptığınız konuşma delil olur. Düzgün bir yolla halledin.
    Hocam karşı taraf öyle demiş ben uzak yerden geleceğim filan demiş bankamatik yok demiş tabi ne kadar doğru bilemeyiz geçmiş zaman ki iş öyle hal edildi

    tabi burada miktarda önemli ben burada geçmişte yaşanmış bir durumu anlatım yani ders çıkarmak gerekir nasıl bir yol izler onu arkadaş yapacak
  • 15-08-2019, 17:03:11
    #25
    peki ya karşı tarafta size sonradan dava açarsa.
    boş yere beni uğraştırdı diye. Çünkü karşı tarafın hiçbir suçu yok.
    sizin sıkıntı sanırım atm den yapmanız müşteri değilsiniz.
    kendi tc ve numaranızı girdiyseniz bankadan karşı tarafla iletişim kurmasını isteyin. ATM deki işlemlerde yeterli bilgi verilmediğini bu nedenle mağduriyet oluştuğunu dilekçede belirtin. (tabii gerçekten atm yeterince bilgi vermiyorsa)
    karşı tarafta bilinmedik yerden gelen parayı kabul etmez büyük ihtimal iade edecektir bence.
  • 15-08-2019, 17:11:58
    #26
    Bende rakamları ters yazdığım için vede gönderdiğim kişi Mu...bak.. ilen tesadüf alıcıda M...B ... olunca onaya bastım ve ödeme gitti ödeme alması gereken kişi ödeme gelmedi diyince kontrol ettim yanlışın farkına vardım itiraz hemen ettim ama yanlış giden kişiye ulaşılamıyor o bakiyeye bloke kondu ama hala ödemem iade olmadı , farklı bir bankada 2 sene önce yaptığım yanlış işlemde protokoller daha çabuk işledi ve o ödeme daha çabuk iade olundu yanlış ödeme yapılan kişi ile iletişim kurulamayınca geri iade süresi uzuyor diye biliyorum.
  • 15-08-2019, 17:17:57
    #27
    EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun burası Türkiye. Soğuk bir su için. Adamın Allah korkusu varsa sana ulaşır geri verir. Yoksa yapacak bir şey yok.
    Hocam işte o dediğiniz mümkün değil.Önemli bir meblağ.Kendi kazandığımız para.

    Panacea Worldwide adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Garanti Bankası müşterisiyim. Havale yaparken, son ekranda karşıma ya şirket adı ya da hesap sahibi adı gelir. Gelmiyor ise, karşı tarafta hesap yok olabilir ya da pasif hesaba havale yapıyor olabilirsiniz. Bu durumda otomatik geri döner. Başka nedenleri de olabilir, bunu Garanti Bankası teknik ekibi bilir. Yerinizde olsam, "harcama itiraz" ya da "şüpheli işlem" departmanlarından acilen Garanti Bankasına ulaşırım, şubeye gittiğimi beyan edip durumu birde çağrı merkezinden teyit ederim. Şubeye gitmeniz her ne kadar yeterli de olsa, bir çalışanın azizliğine uğramanız da Türkiye sınırları içerisinde mümkün.

    Bir diğer konu, savcılık kanalı. Her ne olursa olsun para sizin paranız. Yasa dışı bir yolla geri almaya çalışmadıktan sonra daima kazanırsınız o parayı. İstediği yere kadar kaçsın karşı taraf, siz dişli olduğunuz sürece savcılık işlem yapar. Meblağ büyüdükçe daha çok uğraşırlar, çok az ise "boşver" demeye çalışırlar. Boşvermeyin. 3 kuruşta olsa emekle kazanıyorsunuz parayı sonuçta.

    Bankanın talebine hayır diyebilecek bir kişi varsa karşınızda, savcılık talebinin ciddiyetini anlayacaktır. Eğer yine de üstüne yatmak isterse paranın, cezasını çekmek sureti ile üstüne yatabilir. Siz haklısınız ve yanlış bir şey yapıp haksız duruma düşmeyin. Kişinin bilgilerine ulaşıp, kişiye ulaşmanız dahi yasal değildir. Siz banka değilsiniz. Ne kişiye ulaşmaya, ne de yasadışı teklif yapmaya hakkınız var. Bizi banka aradığında bile "Beyefendi, gelmezseniz bir şey de yapamayız, ancak bizim puanımızdan düşülecek, çok rica ediyorum, lütfen bize yardımcı olun" şeklindeydi. Ancak bizim konumuz yanlış havale değil, çalışanın yanlışlıkla hesabımıza para koymasıydı. Havale konusu, bunun gibi işlemez. O para sizin, çok net.
    Hocam kesinlikle isim gelmedi.Hatta siz çok israr ettiniz geliyor diye.Çıkarken uğrayacağım bir atm'ye tekrar deneyeceğim.Boş hesaba gitmediği kesin çünkü karşı alıcının adı belli.Pasif hesaptır onu bilemem.Bir de karşı hesabın hesabının blokeli olması ihtimali varmış ki inşallah değildir.Yoksa ihtilaf oluşur ben,banka e alıcı arasında.İş uzar.Legal yollardan hakkımızı arayacağız.Az önce konuştum itiraz ettiğim şube personeli ile adam açmamış telefonlar.En az 5 kez aranmış.

    marjinaltasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı hesaba 1 tl para gönderin açıklamaya "beni ara 05......" şeklinde Belki helal süt emmiş birisidir arar.
    Evine çiçek de yollarımda da ...Sabredelim insanlık hali.

    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki ya karşı tarafta size sonradan dava açarsa.
    boş yere beni uğraştırdı diye. Çünkü karşı tarafın hiçbir suçu yok.
    sizin sıkıntı sanırım atm den yapmanız müşteri değilsiniz.
    kendi tc ve numaranızı girdiyseniz bankadan karşı tarafla iletişim kurmasını isteyin. ATM deki işlemlerde yeterli bilgi verilmediğini bu nedenle mağduriyet oluştuğunu dilekçede belirtin. (tabii gerçekten atm yeterince bilgi vermiyorsa)
    karşı tarafta bilinmedik yerden gelen parayı kabul etmez büyük ihtimal iade edecektir bence.
    Ben banka müşterisi değilim doğru.Fakat bugün defalarca arandı kendisi banka tarafından.Boş yere uğraşmasını gerektirecek bir şey yapmadım henüz.



    Civciv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende rakamları ters yazdığım için vede gönderdiğim kişi Mu...bak.. ilen tesadüf alıcıda M...B ... olunca onaya bastım ve ödeme gitti ödeme alması gereken kişi ödeme gelmedi diyince kontrol ettim yanlışın farkına vardım itiraz hemen ettim ama yanlış giden kişiye ulaşılamıyor o bakiyeye bloke kondu ama hala ödemem iade olmadı , farklı bir bankada 2 sene önce yaptığım yanlış işlemde protokoller daha çabuk işledi ve o ödeme daha çabuk iade olundu yanlış ödeme yapılan kişi ile iletişim kurulamayınca geri iade süresi uzuyor diye biliyorum.
    Paraya bloke konulunca idare bloke koyanın iradesine geçer.Savcılıktan mı koydurdunuz yoksa talebiniz üzerine banka mı koydu ? Bunlar daha bloke koymadı bile.