peki ya karşı tarafta size sonradan dava açarsa.
boş yere beni uğraştırdı diye. Çünkü karşı tarafın hiçbir suçu yok.
sizin sıkıntı sanırım atm den yapmanız müşteri değilsiniz.
kendi tc ve numaranızı girdiyseniz bankadan karşı tarafla iletişim kurmasını isteyin. ATM deki işlemlerde yeterli bilgi verilmediğini bu nedenle mağduriyet oluştuğunu dilekçede belirtin. (tabii gerçekten atm yeterince bilgi vermiyorsa)
karşı tarafta bilinmedik yerden gelen parayı kabul etmez büyük ihtimal iade edecektir bence.