Tabi ki. Umarım anlayışlı olur karşı taraf ve sorununuz çözülür ama bankadan dönüş almadan müşteriye ulaşmaya vs kalkmayin bence zira sıkıntılı birisiyse numaraniyi nasıl temin ettiğiniz vs birçok konuda başınız agriyabilir.
7K para gönderdim çeşitli bağlantılar da var yine de bankanın işine karşmak istemiyorum.Dağ başı değil burası.
iban numarasını vs girince size ekrana çıkan bilgilere onay veriyorsunuz suç duyurusunda bulunamazsınız. fakat arkadaşların dedigi gibi bankayı arayıp iptal ettirme hakkına sahipsiniz tabi bunun işlem saati nedir bilmiyorum.
Ekrana isim gelmedi.Bankaya da dava açılır.Ama dağ tavşan hikayesine döner.