• 07-08-2019, 22:04:15
    #10
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim evimin altında bir iddaa bayisi var adamlar kafasına göre bir seyyar arabada ekmek arası köfte satiyor, belediyeye şikayet ettik v.s 3 aydır hala orada duruyor hiçbirşey yaptiramadım evimin içi resmen köfte ve is kokusu sardi kısacası alişmaya bak )
    Tavsiyem,

    Cimer üzerinden şikayet yazın.
    "Zabıta müdahale etmiyor bir adam kayırma şüphem var" diye belirtin.
  • 07-08-2019, 22:05:57
    #11
    Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiyem,

    Cimer üzerinden şikayet yazın.
    "Zabıta müdahale etmiyor bir adam kayırma şüphem var" diye belirtin.
    Zabıta değil biz kayırıyoruz, diyebilir Cimer
  • 07-08-2019, 22:22:10
    #12
    cimere yazacagız,

    1 ay orada bilmem ne bakanlıgına aktardı
    1 ay işlem
    1 ay inceleme
    1 ay denetleme

    4 ay onları beklicegime köfte kokusuna alişmak en iyisi olur :-D
  • 07-08-2019, 22:27:39
    #13
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cimere yazacagız,

    1 ay orada bilmem ne bakanlıgına aktardı
    1 ay işlem
    1 ay inceleme
    1 ay denetleme

    4 ay onları beklicegime köfte kokusuna alişmak en iyisi olur :-D
    Cimere yazmanız bişey değiştirmiyor maalesef bu belediyelerdeki zabıtalarda iş yok ve işlerine geldikleri gibi davranıyorlar aynı durumun farklı bir boyutunu geçmişte yaşadım ve yasal yollarla ( Şikayet, Cimer ,Jandarma ) hiçbir sonuca ulaşamadım ancak kaba kuvvet etkili ve kesin bir sonuç verdi.

    Tavsiye etmiyorum fakat sonuçlar ortada...
  • 07-08-2019, 22:38:30
    #14
    Evet kendi dinlenme saatinizde rahatsız edilmek hoş birşey değil fakat beton dökülüyorsa vatandaşı şikayette etseniz ceza da yese yapabileceği pekbirşey yok betonu yarıda bırakamaz. Biraz anlayışlı olmak gerekir sonuçta sizin oturduğunuz evde gökten inmedi bu saatte tehlikeli olmasına rağmen ucuz diye veya zevkine iş yapmıyor pompa arızalanmıştır santral arızalanmıştır vs meburen bu saate uzamıştır.
  • 07-08-2019, 22:43:08
    #15
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet kendi dinlenme saatinizde rahatsız edilmek hoş birşey değil fakat beton dökülüyorsa vatandaşı şikayette etseniz ceza da yese yapabileceği pekbirşey yok betonu yarıda bırakamaz. Biraz anlayışlı olmak gerekir sonuçta sizin oturduğunuz evde gökten inmedi bu saatte tehlikeli olmasına rağmen ucuz diye veya zevkine iş yapmıyor pompa arızalanmıştır santral arızalanmıştır vs meburen bu saate uzamıştır.
    Umrumda değil hocam, madem bu saate sarkacak atmayacak betonu bekletecek sabahtan başlayacak. Bir çok inşaat firması zabıtaya geç saatlere kadar çalışmak için rüşvet yediriyor. Biz değil onlar anlayışlı olacak, tüm mahalle çekiyor bu sesi. Hastası olan var, bebeği olan var.. Bu sıcakta cam kapatıp havasız oturmak hoş değil.

    Edit: Çalışma izni var mı diye sordum zaten ekiplere. İzin alındıysa müziğin sesini biraz daha açar otururuz.
  • 07-08-2019, 22:50:14
    #16
    ekoDerler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umrumda değil hocam, madem bu saate sarkacak atmayacak betonu bekletecek sabahtan başlayacak. Bir çok inşaat firması zabıtaya geç saatlere kadar çalışmak için rüşvet yediriyor. Biz değil onlar anlayışlı olacak, tüm mahalle çekiyor bu sesi. Hastası olan var, bebeği olan var.. Bu sıcakta cam kapatıp havasız oturmak hoş değil.
    Ankara da inşaat firması neden geç saate kadar çalışmak için zabıtaya rüşvet versin ki Ankara da vardiyalı çalışacak olan inşaat firması en fazla resmi iş yapıyordur açılış vs yetiştirmek için onda da zaten zabıtayı takmayacak kadar nüfuz vardır.
    Keşke herşey sizin söylediğiniz gibi kolay olsa.
  • 07-08-2019, 22:53:51
    #17
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara da inşaat firması neden geç saate kadar çalışmak için zabıtaya rüşvet versin ki Ankara da vardiyalı çalışacak olan inşaat firması en fazla resmi iş yapıyordur açılış vs yetiştirmek için onda da zaten zabıtayı takmayacak kadar nüfuz vardır.
    Keşke herşey sizin söylediğiniz gibi kolay olsa.
    Yetiştirme dertleri olsa aylarca boş bırakmazlardı hocam.

    Boş boş oturup inşaat gürültüsüyle kafamı şişirmeye hiç niyetli değilim. İzinleri varsa çalışsınlar yoksa paydos edip sabah gelsinler tek derdim o.