Evet kendi dinlenme saatinizde rahatsız edilmek hoş birşey değil fakat beton dökülüyorsa vatandaşı şikayette etseniz ceza da yese yapabileceği pekbirşey yok betonu yarıda bırakamaz. Biraz anlayışlı olmak gerekir sonuçta sizin oturduğunuz evde gökten inmedi bu saatte tehlikeli olmasına rağmen ucuz diye veya zevkine iş yapmıyor pompa arızalanmıştır santral arızalanmıştır vs meburen bu saate uzamıştır.
Umrumda değil hocam, madem bu saate sarkacak atmayacak betonu bekletecek sabahtan başlayacak. Bir çok inşaat firması zabıtaya geç saatlere kadar çalışmak için rüşvet yediriyor. Biz değil onlar anlayışlı olacak, tüm mahalle çekiyor bu sesi. Hastası olan var, bebeği olan var.. Bu sıcakta cam kapatıp havasız oturmak hoş değil.
Edit: Çalışma izni var mı diye sordum zaten ekiplere. İzin alındıysa müziğin sesini biraz daha açar otururuz.