Umrumda değil hocam, madem bu saate sarkacak atmayacak betonu bekletecek sabahtan başlayacak. Bir çok inşaat firması zabıtaya geç saatlere kadar çalışmak için rüşvet yediriyor. Biz değil onlar anlayışlı olacak, tüm mahalle çekiyor bu sesi. Hastası olan var, bebeği olan var.. Bu sıcakta cam kapatıp havasız oturmak hoş değil.
Ankara da inşaat firması neden geç saate kadar çalışmak için zabıtaya rüşvet versin ki Ankara da vardiyalı çalışacak olan inşaat firması en fazla resmi iş yapıyordur açılış vs yetiştirmek için onda da zaten zabıtayı takmayacak kadar nüfuz vardır.
Keşke herşey sizin söylediğiniz gibi kolay olsa.