ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim evimin altında bir iddaa bayisi var adamlar kafasına göre bir seyyar arabada ekmek arası köfte satiyor, belediyeye şikayet ettik v.s 3 aydır hala orada duruyor hiçbirşey yaptiramadım evimin içi resmen köfte ve is kokusu sardi kısacası alişmaya bak )
Tavsiyem,

Cimer üzerinden şikayet yazın.
"Zabıta müdahale etmiyor bir adam kayırma şüphem var" diye belirtin.