Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiyem,

Cimer üzerinden şikayet yazın.
"Zabıta müdahale etmiyor bir adam kayırma şüphem var" diye belirtin.
Zabıta değil biz kayırıyoruz, diyebilir Cimer