Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ankara da inşaat firması neden geç saate kadar çalışmak için zabıtaya rüşvet versin ki Ankara da vardiyalı çalışacak olan inşaat firması en fazla resmi iş yapıyordur açılış vs yetiştirmek için onda da zaten zabıtayı takmayacak kadar nüfuz vardır.
Keşke herşey sizin söylediğiniz gibi kolay olsa.
Yetiştirme dertleri olsa aylarca boş bırakmazlardı hocam.

Boş boş oturup inşaat gürültüsüyle kafamı şişirmeye hiç niyetli değilim. İzinleri varsa çalışsınlar yoksa paydos edip sabah gelsinler tek derdim o.