cimere yazacagız,
1 ay orada bilmem ne bakanlıgına aktardı
1 ay işlem
1 ay inceleme
1 ay denetleme
4 ay onları beklicegime köfte kokusuna alişmak en iyisi olur :-D
Cimere yazmanız bişey değiştirmiyor maalesef bu belediyelerdeki zabıtalarda iş yok ve işlerine geldikleri gibi davranıyorlar aynı durumun farklı bir boyutunu geçmişte yaşadım ve yasal yollarla ( Şikayet, Cimer ,Jandarma ) hiçbir sonuca ulaşamadım ancak kaba kuvvet etkili ve kesin bir sonuç verdi.
Tavsiye etmiyorum fakat sonuçlar ortada...