ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cimere yazacagız,

1 ay orada bilmem ne bakanlıgına aktardı
1 ay işlem
1 ay inceleme
1 ay denetleme

4 ay onları beklicegime köfte kokusuna alişmak en iyisi olur :-D
Cimere yazmanız bişey değiştirmiyor maalesef bu belediyelerdeki zabıtalarda iş yok ve işlerine geldikleri gibi davranıyorlar aynı durumun farklı bir boyutunu geçmişte yaşadım ve yasal yollarla ( Şikayet, Cimer ,Jandarma ) hiçbir sonuca ulaşamadım ancak kaba kuvvet etkili ve kesin bir sonuç verdi.

Tavsiye etmiyorum fakat sonuçlar ortada...