Evet kendi dinlenme saatinizde rahatsız edilmek hoş birşey değil fakat beton dökülüyorsa vatandaşı şikayette etseniz ceza da yese yapabileceği pekbirşey yok betonu yarıda bırakamaz. Biraz anlayışlı olmak gerekir sonuçta sizin oturduğunuz evde gökten inmedi bu saatte tehlikeli olmasına rağmen ucuz diye veya zevkine iş yapmıyor pompa arızalanmıştır santral arızalanmıştır vs meburen bu saate uzamıştır.