Merhaba,
Apartmanımızın karşısında yeni bir inşaat var. Saat 21:45 ve bu adamlar hala beton döküyor. Akşam kafa dinleyelim diyoruz ona bile izin vermiyorlar. Bildiğim kadarıyla bunların çalışma izni 07:00-21:00 arasında.
Bu saatte bunları nereye şikayet edebilirim? Kafa bırakmadılar...
İnşaat çalışma saatleri hakkında
16
●402
- 07-08-2019, 21:53:15Hocam sizin gibi insanlara o kadar hayranım ki yazmadan duramadim.. bu durumda bile esneklik sağlayabiliyorsunuz.. bunun bir methodu taktığı var mıdır ben olsam hayal edemiyorum ne olurdu o yüzden soruyorum (:ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2019, 21:55:17selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇözüm merkezi varmış. Garip bir şekilde çok ilgili davrandılar. Geri dönüş yapacaklar, ekipler dışarıdaymış.chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
9'a kadar sabır çekiliyor da sonrası can sıkıcı oluyor. Umarım çözüme ulaşır.
İyi işmiş bu, yakın bi abiminde iddaa bayisi var ona söyleyip hemen bir tezgah açalımynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her akşam yarım köfte ekmek ısmarlıyorlarmışMentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2019, 21:55:558 kez ilçenin belediyesine 3 kez de büyükşehir belediyesine şikayet ettim umursamadilar 1 kez zabita geldi dialog aşagidaki gibiMentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Selamünaleyküm
+ aleykümselam
kardeşim bunu kaldırırsınız buradan olurmu
+ tamama abi "
gidiş o gidiş nasilsa seçim yaklaşir elbet gelirler kapimiza - 07-08-2019, 22:01:59İşportacı ihbarı verseniz 2 dk ya ekip gelirlerdi geçmiş olsunynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)