• 07-08-2019, 21:48:24
    #1
    Merhaba,

    Apartmanımızın karşısında yeni bir inşaat var. Saat 21:45 ve bu adamlar hala beton döküyor. Akşam kafa dinleyelim diyoruz ona bile izin vermiyorlar. Bildiğim kadarıyla bunların çalışma izni 07:00-21:00 arasında.

    Bu saatte bunları nereye şikayet edebilirim? Kafa bırakmadılar...
  • 07-08-2019, 21:49:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Zabıtaya
  • 07-08-2019, 21:49:53
    #3
    Zabıta Amirliği. Hemen müdahale ederler.
  • 07-08-2019, 21:51:12
    #4
    Saat 17.30 a kadar çalışma hakları var bildiğim kadarıyla
    Gidip şikayet edin zabıtaya
  • 07-08-2019, 21:51:16
    #5
    benim evimin altında bir iddaa bayisi var adamlar kafasına göre bir seyyar arabada ekmek arası köfte satiyor, belediyeye şikayet ettik v.s 3 aydır hala orada duruyor hiçbirşey yaptiramadım evimin içi resmen köfte ve is kokusu sardi kısacası alişmaya bak )
  • 07-08-2019, 21:53:15
    #6
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim evimin altında bir iddaa bayisi var adamlar kafasına göre bir seyyar arabada ekmek arası köfte satiyor, belediyeye şikayet ettik v.s 3 aydır hala orada duruyor hiçbirşey yaptiramadım evimin içi resmen köfte ve is kokusu sardi kısacası alişmaya bak )
    Hocam sizin gibi insanlara o kadar hayranım ki yazmadan duramadim.. bu durumda bile esneklik sağlayabiliyorsunuz.. bunun bir methodu taktığı var mıdır ben olsam hayal edemiyorum ne olurdu o yüzden soruyorum (:
  • 07-08-2019, 21:55:17
    #7
    selcukg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zabıtaya
    Pipocu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zabıta Amirliği. Hemen müdahale ederler.
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saat 17.30 a kadar çalışma hakları var bildiğim kadarıyla
    Gidip şikayet edin zabıtaya
    Çözüm merkezi varmış. Garip bir şekilde çok ilgili davrandılar. Geri dönüş yapacaklar, ekipler dışarıdaymış.

    9'a kadar sabır çekiliyor da sonrası can sıkıcı oluyor. Umarım çözüme ulaşır.

    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim evimin altında bir iddaa bayisi var adamlar kafasına göre bir seyyar arabada ekmek arası köfte satiyor, belediyeye şikayet ettik v.s 3 aydır hala orada duruyor hiçbirşey yaptiramadım evimin içi resmen köfte ve is kokusu sardi kısacası alişmaya bak )
    İyi işmiş bu, yakın bi abiminde iddaa bayisi var ona söyleyip hemen bir tezgah açalım

    Mentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin gibi insanlara o kadar hayranım ki yazmadan duramadim.. bu durumda bile esneklik sağlayabiliyorsunuz.. bunun bir methodu taktığı var mıdır ben olsam hayal edemiyorum ne olurdu o yüzden soruyorum (:
    Her akşam yarım köfte ekmek ısmarlıyorlarmış
  • 07-08-2019, 21:55:55
    #8
    Mentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin gibi insanlara o kadar hayranım ki yazmadan duramadim.. bu durumda bile esneklik sağlayabiliyorsunuz.. bunun bir methodu taktığı var mıdır ben olsam hayal edemiyorum ne olurdu o yüzden soruyorum (:
    8 kez ilçenin belediyesine 3 kez de büyükşehir belediyesine şikayet ettim umursamadilar 1 kez zabita geldi dialog aşagidaki gibi
    "Selamünaleyküm
    + aleykümselam
    kardeşim bunu kaldırırsınız buradan olurmu
    + tamama abi "

    gidiş o gidiş nasilsa seçim yaklaşir elbet gelirler kapimiza
  • 07-08-2019, 22:01:59
    #9
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 kez ilçenin belediyesine 3 kez de büyükşehir belediyesine şikayet ettim umursamadilar 1 kez zabita geldi dialog aşagidaki gibi
    "Selamünaleyküm
    + aleykümselam
    kardeşim bunu kaldırırsınız buradan olurmu
    + tamama abi "

    gidiş o gidiş nasilsa seçim yaklaşir elbet gelirler kapimiza
    İşportacı ihbarı verseniz 2 dk ya ekip gelirlerdi geçmiş olsun