ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim evimin altında bir iddaa bayisi var adamlar kafasına göre bir seyyar arabada ekmek arası köfte satiyor, belediyeye şikayet ettik v.s 3 aydır hala orada duruyor hiçbirşey yaptiramadım evimin içi resmen köfte ve is kokusu sardi kısacası alişmaya bak )
Hocam sizin gibi insanlara o kadar hayranım ki yazmadan duramadim.. bu durumda bile esneklik sağlayabiliyorsunuz.. bunun bir methodu taktığı var mıdır ben olsam hayal edemiyorum ne olurdu o yüzden soruyorum (: