Merhaba,
Apartmanımızın karşısında yeni bir inşaat var. Saat 21:45 ve bu adamlar hala beton döküyor. Akşam kafa dinleyelim diyoruz ona bile izin vermiyorlar. Bildiğim kadarıyla bunların çalışma izni 07:00-21:00 arasında.
Bu saatte bunları nereye şikayet edebilirim? Kafa bırakmadılar...