Zabıta Amirliği. Hemen müdahale ederler.
Saat 17.30 a kadar çalışma hakları var bildiğim kadarıyla
Gidip şikayet edin zabıtaya
Çözüm merkezi varmış. Garip bir şekilde çok ilgili davrandılar. Geri dönüş yapacaklar, ekipler dışarıdaymış.
9'a kadar sabır çekiliyor da sonrası can sıkıcı oluyor. Umarım çözüme ulaşır.
benim evimin altında bir iddaa bayisi var adamlar kafasına göre bir seyyar arabada ekmek arası köfte satiyor, belediyeye şikayet ettik v.s 3 aydır hala orada duruyor hiçbirşey yaptiramadım evimin içi resmen köfte ve is kokusu sardi kısacası alişmaya bak

)
İyi işmiş bu, yakın bi abiminde iddaa bayisi var ona söyleyip hemen bir tezgah açalım
Hocam sizin gibi insanlara o kadar hayranım ki yazmadan duramadim.. bu durumda bile esneklik sağlayabiliyorsunuz.. bunun bir methodu taktığı var mıdır ben olsam hayal edemiyorum ne olurdu o yüzden soruyorum (:
Her akşam yarım köfte ekmek ısmarlıyorlarmış