ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 kez ilçenin belediyesine 3 kez de büyükşehir belediyesine şikayet ettim umursamadilar 1 kez zabita geldi dialog aşagidaki gibi
"Selamünaleyküm
+ aleykümselam
kardeşim bunu kaldırırsınız buradan olurmu
+ tamama abi "

gidiş o gidiş nasilsa seçim yaklaşir elbet gelirler kapimiza
İşportacı ihbarı verseniz 2 dk ya ekip gelirlerdi geçmiş olsun