Mentha06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizin gibi insanlara o kadar hayranım ki yazmadan duramadim.. bu durumda bile esneklik sağlayabiliyorsunuz.. bunun bir methodu taktığı var mıdır ben olsam hayal edemiyorum ne olurdu o yüzden soruyorum (:
8 kez ilçenin belediyesine 3 kez de büyükşehir belediyesine şikayet ettim umursamadilar 1 kez zabita geldi dialog aşagidaki gibi
"Selamünaleyküm
+ aleykümselam
kardeşim bunu kaldırırsınız buradan olurmu
+ tamama abi "

gidiş o gidiş nasilsa seçim yaklaşir elbet gelirler kapimiza