BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Özelde Hukuk mu Devlette Psikoloji?
26
●834
- 21-07-2019, 20:47:39Hocam henüz çok gençsiniz merak etmeyin. 30'unuzda bile başlasanız emeklilikte yaşa takılacaksınız mesela. 6 seneyi yük olarak değil sizin için bir fırsatmış gibi düşünün. O sürede içerisinde alanında yetkin biri olursanız kalan yaşamınızda çok güzel bir hayat sürebilirsiniz.
- 21-07-2019, 20:48:09Lise arkadasim bu sene tip fak.girdi yas 27.Iyi dusun ama asla gec degildir.BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2019, 20:48:51burdaki insanlara sana kendi bakış açılarına göre önerilerde bulunacak ama karar sende bitiyor çünkü neyi sevdiğini neyi sevmediğini bilen sensin sana tek tavsiyem sevdiğin şeyi yap pişman olmassınBesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2019, 20:51:23Üyeliği durdurulduBu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum, Akademik eğitim veren hocaların %90'nı proföser olduktan sonra bir yerleri kalkıyor,ne kendilerini eğitebiliyor ne öğrencileri yönlendiyorlar . bu yüzden verimli bir eğitim alamıyoruz üniversitelerde.Gönül isterdiki yurtdışında adam gibi bir mühendis öğrencisi olup vatana millete bir katkımız olsun
konu saptı kardeşim kusura bakma içimde kalmış
bence sen hangisini seviyorsan onu yap para her türlü kazanılır.
- 21-07-2019, 20:51:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.İşte demek istediğim de buydu. Aynı şeyi bize soruyorsun aynı sonuç çıkacakBesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben birini seçeceğim, başka biri kendince diğerini seçecek. Artılar, eksiler konuşulacak ama nihai kararı sen vericeksin sonuçta. Bak yaşa bakma ilk önce. Ben 24 yaşında lise mezunuyum senin elinde bir şans var şuan ve mezun olunca 27 olucam diyorsun önce bugününe bak, bırak mezun olunca düşünürsün 27 yaşını
Şuan elime fırsat geçse değil 6 yıl, 10 yıl hukuk okurum da avukat olmak için. Yada çok sevdiğim gıda mühendisliğini bitirmeyi.. Ne insanlar var 50'sinde 70'inde üniversiteye başlayıp, bitiren
Dediğim gibi nihai karar senin, acele etme zamandan bol bişey yok
- 21-07-2019, 20:56:59İkisi çok farklı meslekler. Öncelikle kişiliğin neye uygun onu bilmen gerekiyor.
Eğer maddi olanaklar yoksa özelde okumak hep risk. Kafanda ya okul uzarsa da para vermek zorunda kalırsam diye düşüneceksin. Bu düşünceyle de üniversitenin ve hayatın sosyal yönünü keşfedemeyecek, istediğin gibi gezip tozamayacaksın.
Bir de Adana'da ikamet ediyor ve sürekli orada yaşadıysan neden tekrar Adana'da okumak istiyorsun? Üniversiteyi bence farklı ilde okumak lazım. Sorumluluk almayı daha iyi becerirsin.
Yaş da 21 olmuş. Bölümü sevmezsem bırakır tekrar hazırlanırım dersen yıl kaybın artacak. Elbette sevmediğin bir meslek olursa bırakman gerekir ama 18-19 yaşında üniversiteye başlayan birine göre eksin olacağı için yazıyorum.
Ben de 22 yaşında baslamistim üniversiteye. Öğretmenlik bitirdim, sonra hukuk hayalim oldugu için açıktan adalet okudum, DGS ile özel geliyordu okumadım. En sonunda da mühendislik tamamlama yaptım. 3 üniversite bitirmiş oldum. Bu tecrübeler ışığında da gozlemlediklerimi az çok aktarmaya çalıştım. Yine sorun olursa yardımcı olmaya çalışırım. - 21-07-2019, 21:02:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam maddiyatta sıkıntı tabii ki özel üniversitede. Yani ailemin de maddi durumu çok iyi değil, makale falan yazıp kendimi gecindireyim desem de özellikle çağ hukuk okursam muhtemelen çok az boş vaktim olacak. Şehir dışı deneyimlemek elbette ki çok güzel olur ama zaten bu sıralamaya Ankara İstanbul izmir Eskişehir gelmiyor, e bu şehirlerden sonra da Adana geliyor üniversite olarak. Çağ üniversitesi de diğer özel üniversitelere nazaran daha köklü ve gelişmiş gibi duruyor zaten.kartalkale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu saptı kardeşim kusura bakma içimde kalmış