yaş olayına pek takılma. zaten mezarda emeklilik sistemi sayesinde hayatın çalışmakla geçecek. o zamana kadar okumak içinde bolca vaktin olacak.

bizim ünide 62 yaşında hukuk fakültesinden mezun olan bir abimiz vardı. isteyen her yaşta okur.